Aug 14, 2015

likes

suka 
aku suka kau , kau suka aku , dia suka kau , kau suka dia . suka ni berbeza dengan sayang . berbeza dengan cinta . berbeza dengan kasih . suka ni umum . 'aku suka lah baju kau' 'aku suka cara dia dress up' 'aku suka tengok kau dengan dia' 'aku suka makan icecream' 'aku suka kau pakai tudung labuh' 'saya suka tengok awak senyum' 'saya suka gerak geri awak'

suka 
suka ni universal bagi aku . aku pernah suka orang . banyak jenis orang . and sampai sekarang aku still suka banyak orang . bukan orang je yang aku suka . aku suka makan . aku suka tidur . aku suka online . aku suka nyanyi . aku suka menari . aku suka selfie . 

suka
 cakap fasal selfie . tadi aku nak post fasal selfie sebenarnya . tapi aku rasa macam perlu sembang fasak suka . suka ni , hmm aku takde point sebenarnya . cuma aku macam nak update blog and sembang fasal suka . dahh . gambar yang kat bawah ni tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia . gambar hanyalah hiasan . 



No comments:

Post a Comment