Aug 13, 2015

Promoting

promosi
moh moh moh
aku ni cakap nak direct je kali ni
ingat apa aku cakap fasal post Sales tu ?

promosi
moh moh moh
haa ni aku nak sembang
aku tak sembang okay
hahah
ni aku nak sembang , aku jual tudung
elehh sure rasa biasa kan , semua orang jual tudung
no no no

promosi
moh moh moh
beza tudung aku jual dengan orang lain ialah ?
aku ni jual tudung yang berkualiti je okay . aku ambil dari tempat yang korang tak sangka aku akan ambil heheh . nampak tak kualiti dia tiptop toptip ? hahah
apa jenis tudung yang ada ? paling banyak aku jual is bawal crepe , shawl crepe , instant shawl , bawal rania , eish macam macam lahh cerita diaa

promosi
moh moh moh
aku bukan jual tudung je . aku ada jual peel off nail polish . tahu tak apa tu ? kau google je mesti berlambok keluar wehhh .
bukan ke google tu kamus kau ? hah
apa tu peel off nail polish ? haa benda ni semua macam quetex tu (aku tak tahu eja betul ke tak) tapi kau boleh peel off je bila kau taknak guna . mostly to muslimah laa , senang sikit nak pakai . macam aku ni laaa . solat je tanggalkan . easy as one two three je haa hahhaha . kalau tengah bendera merah tuu lagi seronok aku pakai hahah berwarna warni kuku kaki aku .
warna dia jangan cakap lah . ada 70 jenis warna peel off nail polish ni hihih

promosi
moh moh moh
sekarang kau sure nak tengok bukti barang yang aku jual kan? aku tak tunjuk sini . aku boleh bagi tapi semua tu aku pun ambil kat abang sado goog-le tuu -.-

promosi
moh moh moh
kalau kau berminat kan ? rasa macam nak try . kau boleh tengok instagram aku @hotngold88 okay .
tak pun boleh terus whatsapp je aku . haa nak harga murah ? time whatsapp aku tu kau sertakan text kau tu dengan #duniatidakindah , haaa then aku bagi harga special ! weeheee !
mana nak dapat no phone aku ? pergilah tengok instagram aku tuuu , kau follow . then whatsapp
aku mungkin tak selalu update instagram aku tu sebab aku study kan hu :(
tapi perniagaan still on je till now :)
terima kasih lah sebab sudi membaca post yang bebiasa ni je .
nahh aku bagi gambar yang aku ambil dari abang sado goog-le ni . nak gambar original kau tengok instagram aku okay .
@hotngold88
@hotngold88
@hotngold88

ni haa peel off nail polish nye ^^
yang lain kau tengok instagram aku okay @hotngold88 
bye

No comments:

Post a Comment